Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων

Υπαναχώρηση

Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα που αγοράσατε έχετε την δυνατότητα να το κάνετε αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας αλλά και επιστροφή χρημάτων ακολουθώντας τις παρακάτω υποδείξεις : Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη/τιμολόγιο πώλησης. Σε κάθε περίπτωση, η αποστολή θα πρέπει να γίνει με ταχυμεταφορές και όχι με το ταχυδρομείο. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που τα μεταφορικά που θα σας ζητηθούν υπερβαίνουν την δική μας χρέωση μπορείτε να κάνετε χρήση του δικού μας κωδικού ώστε να επιβαρυνθείτε το μικρότερο δυνατό ποσό. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του καταστήματος στο 2310218580 για την άμεση διευθέτηση του. Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν το προϊόν βρίσκετε στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του και συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Διατηρούμε το δικαίωμα πριν την επιστροφή προϊόντος να ζητήσουμε από τον πελάτη να το φωτογραφήσει και να μας το στείλει με email για να υπάρχει σαν ντοκουμέντο πριν την αποστολή του. Για τον λόγο αυτό καλό είναι κατά την παράδοση της παραγγελίας να ελέγχετε την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος περιεχόμενο κλπ).

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν και μόνο εάν είναι στην αρχική κατάσταση σύμφωνα με τους όρους που σημειώνουμε παραπάνω. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με την ίδια μέθοδο που έγινε και η αγορά δηλαδή (από κάρτα με κάρτα, από τράπεζα και αντικαταβολή με τράπεζα)

Η εταιρεία μας δηλώνει ότι για τη συσκευασία των αποστολών ευθύνεται αποκλειστικά ο αποστολέας.

Επιστροφή όπου η αρχική συσκευασία του προϊόντος είναι κατεστραμμένη λόγω αμέλειας του πελάτη (π.χ. μονωτική ταινία πάνω στο προϊόν ή στην συσκευασία – χωρίς επιπλέον κάλυψη κτλ.) δεν θα γίνει δεκτή και ο πελάτης θα πρέπει να επιβαρυνθεί και τα έξοδα αποστολής προκειμένου να το λάβει πίσω.

Ακύρωση παραγγελίας

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση savanastasiadis@hotmail.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο 2310903313

β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος – Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών.

Ελαττωματικά Προϊόντα και Εγγύηση

Εάν το προϊόν που παραλάβατε διαπιστώσετε ότι έχει κάποιο ελάττωμα ή έλλειψη κάποιου εξαρτήματος μπορείτε να μας ενημερώσετε είτε μέσω τηλεφώνου στο 2310903313 είτε με email στο savanastasiadis@hotmail.gr για να την επίλυση του προβλήματος.

Οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν είναι:

Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας με κατάλληλη συσκευασία για την προστασία του προϊόντος και το απαραίτητο αντίγραφο απόδειξης αγοράς ή τιμολογίου, με συνεργαζόμενη εμάς εταιρεία courier και μόνο.

Το προϊόν αποστέλλεται από εμάς στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service ή στην κατασκευάστρια εταιρεία για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης, από την στιγμή που το Justlamps δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα που να μπορεί να πιστοποιήσει το ίδιο την αδυναμία λειτουργίας της συσκευής. Η χρονική διάρκεια ενός τεχνικού ελέγχου εξαρτάται αποκλειστικά από το εκάστοτε τεχνικό τμήμα, το κατάστημα μας δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση ή παρακώλυση.

Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη και δεν επιδιορθώνεται, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος με δικά μας έξοδα είτε την επιστροφή των χρημάτων σας εντός 14 ημερών.

Περιπτώσεις μη έγκυρης εγγύησης:

Εάν το προϊόν δεν έχει αγοραστεί από το Justlamps ή ο μοναδικός σειριακός αριθμός του προϊόντος δε συνάδει με αυτόν του νόμιμου παραστατικού που έχει εκδοθεί.

Εάν έχει παρέλθει χρονικά η εγγύηση του προϊόντος

Εάν το εκάστοτε τεχνικό τμήμα αποφανθεί ότι η υπαιτιότητα βλάβης του προϊόντος είναι του καταναλωτή. Σε αυτές τις περιπτώσεις το κόστος των μεταφορικών από και προς τον πελάτη επιβαρύνουν τον ίδιο.

Εάν δεν συνοδεύεται η συσκευή από το κουτί της αλλά και τα παρελκόμενα της.

Το Justlamps έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή.